Cum comand

1. Plasarea comenzilor

a). Pentru a putea plasa comenzi pe site-ul nostru (www.stift.ro), este necesar sa va creati un cont introducand datele personale cerute în vederea procesării comenzilor. Datele introduse de dumneavoastra trebuie sa fie corecte si reale. Introducerea gresita sau incomplete a datelor personale duce la anularea temporara a comenzii, pana in momentul in care vom deține datele corecte.

b). Valoarea minima totala necesara pentru plasarea unei comenzi este de 100 RON.

2. Preluarea Comenzilor

a). Plasarea Unei Comenzi. Prin intermediul site-ului www.stift.ro putem prelua comenzi (NON-STOP).

b). Procesarea și livrarea comenzilor. Comenzile plasate în intervalul Luni - Vineri între orele 08:30 - 14:00 vor fi procesate în aceeași zi și preluate de către firma de curierat începand cu ora 16:00. Comenzile plasate după acest interval adică Sâmbătă și Duminică vor fi procesate începând de Luni ora 8:30, în ordinea primirii acestora , urmand a fi preluate de firma de curierat după ora 16:00.

Livrarea mărfii de către firma de curierat se efectuează în cel puțin 24 ore, în intervalul orar de lucru al firmei de curierat. LIVRAREA NU SE POATE EFECTUA ÎN ACEEAȘI ZI CU PLASAREA COMENZII SAU ÎN AFARA PROGRAMULUI DE LUCRU AL CURIERULUI.

Pentru comenzile care includ articole care momentan nu le avem pe stoc veți fi sunat de unul din consultanții noștri pentru a vă informa asupra acestui lucru și se va stabili de comun acord o dată aproximativă când vă vom putea livra marfa, în caz contrar comanda va fi anulată fără nici o obligație din partea oricărei părți.

c). Ne rezervăm dreptul de a vă cere plata integrală sau avans pentru produsele comandate și plata transportului înainte de a fi procesate și livrate. Acest lucru se întamplă deobicei pentru primele comenzi plasate pentru care prețul transportului și/sau produselor depășesc pragul de 1500 RON.

3. Costul Transportului

a). Prețul final al comenzii afișat pe site-ul www.stift.ro și în factura proformă emisă de www.stift.ro NU INCLUDE TRANSPORTUL, acesta se calculeaza in functie de greutatea comenzii dupa formula de calcul trecuta in cosul de cumparaturi.

b). Dacă nu va aflați în aria de acoperire a firmei de curierat, aceasta va solicita plata unui tarif pe kilometri suplimentari. Pentru a vedea dacă vă aflați în aria de acoperire a firmei de curierat vă rugăm luați legătura cu firma de curierat și să cereți informații suplimentare.

4. Obligațiile clientului după plasarea unei comenzi

a). Din momentul plasării comenzii aveți obligatia să recepționați marfa în momentul în care firma de curierat ajunge la dumneavoastră și să ne aduceți la cunoștință imediat dacă exista neconcordante.

b). Aveți obligația să efectuați firmei de curierat plata transportului, plata rambursului și kilometri suplimentari (dacă este cazul). În caz contrar ne rezervăm dreptul de a vă anula dreptul plasării unor noi comenzi până în momentul achitării creanțelor create pentru nerecepționarea și neplata transportului.

c). Anularea comenzilor după ce firma de curierat a preluat marfa comandată de dumneavoastră NU MAI ESTE ACCEPTATA iar acest lucru implică obligațiile de la punctul 4.a si 4.b.

5. Drepturile clientului după plasarea unei comenzi

a). Anularea Unei Comenzi. În cazul în care ați plasat o comandă și doriți să o anulați acest lucru se poate face până în momentul preluării de către firma de curierat a mărfii comandate fără absolut nici o obligatie sau motivatie.

Prin plasarea unei comenzi pe site-ul www.stift.ro confirmați ca ați inteles și vă exprimati acordul expres de a vă conforma termenilor și conditiilor.

Categorii vizitate recent

    Produse vizitate recent